Eventy dla firmy – jak zacząć?

Organizacja komfortowych i satysfakcjonujących spotkań biznesowych, szkoleń, programów lojalnościowych czy różnego rodzaju firmowych eventów nie jest łatwa, bowiem wymaga odpowiedniego zaangażowania, ustalenia szczegółowego planu działania i dużej ilości czasu. Organizacja tego rodzaju imprez musi mieć swój cel, którego ustalenie jest najważniejsze i pozwala na stworzenie odpowiednich warunków dla wszystkich uczestników.
Eventy dla firmy – jak zacząć?

Jako doświadczeni organizatorzy i specjaliści w zakresie eventów dla firm, oferujemy Państwu wskazanie kierunku działania, ustalenie wszelkich niezbędnych zasad, a także przygotowanie i zrealizowanie programu – od początku do końca.

Od czego zacząć?

Od kontaktu z nami i przedstawienia swoich oczekiwań oraz potrzeb. Wspólnie ustalimy cel danego przedsięwzięcia, aby móc ruszyć z miejsca i rozpocząć bardziej szczegółowe działania, umożliwiające odpowiednie przygotowanie wydarzenia. To na tym etapie pojawiają się pierwsze pomysły odnośnie scenariusza, atrakcji jakie mają pojawić się na imprezie lub spotkaniu, a także osób prowadzących, które doskonale sprawdzą się w swojej roli. To również odpowiedni czas, aby rozpocząć poszukiwania najlepszego miejsca do zorganizowania eventu dla firmy, wybrania obiektu i sali na konferencję albo spotkanie handlowe. Aby skutecznie ustalić cele i móc podjąć dalsze działania, konieczne jest rozróżnienie eventów, bowiem każdy z nich ma swoją definicję i wymaga innych działań.

Rodzaje organizowanych eventów dla firm

Konferencje. Są to spotkania, których celem jest wymiana informacji i doświadczeń. To na nich podejmowane są ważne decyzje, ustalany jest plan działań, a organizowane są nie tylko na potrzeby przedsiębiorstw, ale również polityków, naukowców, organizacji społecznych itd. Najczęściej uczestniczy w nich duże grono osób, w związku z czym konieczne jest zadbanie o odpowiednią ilość miejsca, zaplecze techniczne, catering czy plan rozmów.

Szkolenia. Organizuje się je w celu zdobycia i przekazania wiedzy albo uprawnień. Stanowią formę pozaszkolnego doskonalenia zawodowego i zdobycia nowych kwalifikacji, wymaganych przez pracodawcę lub poszerzających horyzonty. Jest to bardzo ważne przedsięwzięcie, w którym uczestniczy mniejsza liczba osób, ale którego szczegóły muszą być dopięte na ostatni guzik, by wszystko przebiegło prawidłowo i usatysfakcjonowało uczestników.

Kongres. To zjazd specjalistów, ludzi posiadających wiedzę i chcących prowadzić rozmowy na określony temat. Uczestniczą w nim przedstawiciele danej dziedziny, którzy reprezentują jakiś obszar zawodowy albo gałąź biznesu. Organizuje się go jednak nie tylko w celach biznesowych, ale również politycznych, naukowych czy społecznych.

Targi. Spotykają się na nich sprzedawcy i kupujący, a celem jest przedstawienie oferty i zachęcenie klienta do skorzystania z niej. Istotne jest tutaj odpowiednie wyeksponowanie towarów i usług, stworzenie przyjaznych i ciekawych wystaw oraz wykorzystanie potencjału takiego wydarzenia, które zaliczane jest do jednego z bardziej istotnych narzędzi marketingowych.

To oczywiście tylko przykładowe rodzaje eventów dla firm, które jesteśmy w stanie dla Państwa przygotować i nadzorować. Jesteśmy specjalistami działającymi w branży Public Relations, marketingu, zarządzania czy HR i współpracujemy z firmami reprezentujących różne gałęzie biznesu, które wymagają innego podejścia oraz ustalenia w pełni indywidualnego planu. Nasza dziedzina jest interdyscyplinarna, co wymaga od nas elastyczności oraz pełnego opanowania, gdy wiele rzeczy dzieje się w tym samym czasie. Organizacja to nasza specjalność.